martes, 16 de octubre de 2012

En liten gåva

Jag har inte sytt på länge, men hade en lite present att ge. Flickan är bara en bebis nu, men mamman vill att hon ska ha klänningen vid ett års ålder. Ingeting nytt, men ändå roligt att sy något.
Jag läser och är för det mesta upptaget, men ändå kommer det att hända grejer i syfronten. Förbereder mig till en Designmässa, och kanske ska jag sy under nytt namn och ny blogg. Det kommer många nya roliga projekt, och vuxna kläder, yeah!
Så spännande! Hold on! Keep in tocuh! Im still here, friends!

10 comentarios:

Kort og Søm dijo...

Hei :O)
Så fin denne var,
håper du har det bra!
Klem Fredrikke

Miiaoo dijo...

Jättefin Aleisa!! Kul att "se" dig igen!

Aleisa Ribalta dijo...

Jag ska försöka vara oftare här. Kram på er!

Maria dijo...

Du syr ihop så fina tyger! Mycket gulligt!

Fangoria dijo...

Vacker!

Aleisa Ribalta dijo...

Aw, tack finaste ni!

Jenny dijo...

Allí estás! Pensé en ti el otro día, a que la vida cambia y no hay tanto tiempo para el blog ... de todos modos, el vestidito es superbonito, muy buen trabajo! Abrazos

Anónimo dijo...

En av de mer imponerande bloggar jag sett. Tack så mycket för att hålla internet elegant för en förändring. Youve fick stil, klass, övermod. Jag menar det. Vänligen håll upp det för utan internet är definitivt saknar intelligens.

Aleisa Ribalta dijo...

Vem är du? Kära anomin? snälla säg till, tack, tusen tack, jag är så glad att läsa detta!
Jenni, q alegría, no me voy, no me voy, estoy de vacaciones, es decir, estudiando, aprendiendo, pa seguir creando, te tengo mil sorpresas, besotes!

Anónimo dijo...

Hej, jag är Martin Reed, om du är redo att få en lånekontakt. Benjamin via e-post: 247officedept@gmail.com, WhatsApp: +1989-394-3740 Jag ger kredit till sin tjänst. De ger mig summa 2.000.000,00 Euro till avkastning på 2% avkastning. Inom fem arbetsdagar. Benjamin arbetar med gruppinvesterare till ren lån- och skuldfinansiering vid låg avkastning för att betala dina räkningar eller köpa ett hem eller öka ditt företag. snälla, jag råder alla där ute som är i behov av lån och kan vara pålitliga, pålitliga och kapabla att återbetala vid tidpunkten för medel.