Stora syster har redan fått en Flora tunika, och så ville mamma att lillebror skulle ha en randig skjorta men blommiga detljer i samma tyg. Tog några dagar men jag har till sist gjort det på mitt sätt.
Solig eftermidag på Steverlynck idag. Skjortan var ute några minuter på dockan utanför butiken och vid 3 kom någon och frågade om det var till salu, så det verkar som pojkar ska ha blommor, i en snart framtid, NOT BAD AT ALL! Mera unisex och flower power till dem!
Här ser ni sjkortan i närbild. Måste tacka Annica, från Lillaanka, för hjälpen med infodringen, och mer än det för trevligaste besök, jag tror vi måste ha syjunta en gång i månaden, Annica! Ja och shopingrunda med!