jueves, 8 de abril de 2010

Det var ju länge sen!!!!!!

Jag är här och jag läser alla bloggar, saknar mina inlägg och saknar mina symaskiner, men lusten har inte kommit tillbaka, och skolan och andra ärender har börjat att ta över. Jag ska ändå försätta att sy och blogga, ingenting mer önskar jag, bara jag väntar tills sylusten är tbx.

Bjuder på livebilder av världens sötaste tjej i MBM tunikor. Tack snälla Johanna för jag får lov att visa dem. STRUMPETÖSSA modeller passar lika bra i MADEBYMAMA. Så söt hon är!!!!!!

22 comentarios:

alvinea dijo...

Ibland blir det så att man inte orkar med allt i livet, se nu till att koncentrera dig på det som är viktigast så kommer sylusten säkert tillbaka!
Njut av det fina vårvädret!
Kram Annika

SiriR dijo...

Så god tå høre litt fra deg igjen, har lurt på hvordan du har det. Sylysten kommer nok snart tilbake skal du se, imens får du kose deg med alt det andre livet har å by på:)

Og så fine kjoler på Stumpetossas søte datter:)

finnkids dijo...

Jag har också funderat och undrat hur det är med din sylust. Tycker också som alvinea att du skall koncentrera dig på det som är viktigast så kommer säkert sylusten tillbaka så småningom! Jag saknar din produktion av de fina klänningarna! Dinahs gröna kaftan är lite för stor än men den passar säkert till sommaren! Hon kommer att bli så fin i den! Tack så mycket! Styrkekramar

Kort og Søm dijo...

Så søte kjoler! :o)
Sylysten melder meg nok etterhvert, kanskje når vår og sommeren kommer...med sol,blå himmel og fuglesang!
Klem Fredrikke :o)

JuMel dijo...

Kul att "höra av dig", har oxå tänkt på hur du har det! Sköt om dig och gör det du känner att du har lust med, till slut kommer säkert sylusten tillbaka! Kram Mia

Helena dijo...

Vad kul att "se" dig. Saknar din aktivitet här såklart. Förstår dock att livet rullar på i hög fart och att det kan vara svårt att finna tid och lust till att sy och än mer till att blogga om det. Det får ju aldrig bli ett tvång när man har en hobby där man hämtar kraft och energi just för att det är så himla roligt.

Ha det så bra!

Kram Helena

Anónimo dijo...

Fine kjoler! Syns det er bra at du er bevisst dine grenser og stopper når ikke syingen lenger er lystbetont. Men- så håper jeg jo at den kommer tilbake! Det er travelt å ha småbarn og samtidig prøve å finne tid til egne prosjekter. Det kan lett virke som om alle andre klarer å kombinere det utroligste- men det er vel aldri sånn. Ønsker deg en fin vår, mye sol og denslags..!

Cilipus dijo...

Søte kjoler og jente !!
Håper sylysten kommer tilbake. Jeg har også hatt perioder jeg har trengt lengre pauser. Nyt livet og våren imens sylysten bygger seg opp igjen.
Godt å høre fra deg !!
Klem

od Andulky dijo...

Jättefina tunikor!!!
Hoppas sylusten kommer tillbaka, du ska se att den gör det snart ;-)
Hoppas allt är bra med dig!!
Kram

LillaBarn dijo...

Vad skönt att höra av dig, saknar dina inlägg. Sylusten kommer när den kommer, lite som sommaren i Sverige tycker jag... Jag tar med mig lite vårvärme åt er när jag kommer, promise!!

retrostuff dijo...

Ja, oj, vad det var länge sedan! Skönt att ha dig tillbaka. Lilla tjejen på bilderna är ju bara sååå söt i dina tunikor.
Sköt om dig och ta det så lugnt, man nu kan, med två små vilda fröknar hemma :) Gör det som är mest viktigt, sy kan du göra när du har lust, tid och ork. Rätt som det är blir du jättesysugen igen, och då finns alla vi andra här ute som har lite abstinens efter MBM. Kramar till dig.

Aleisa Ribalta dijo...

åh, tack! jag saknar alla er!

Aleisa Ribalta dijo...

My att du har MBM abstinens är så hedrande, jag är alltid retrostuff hungrig!

Maria dijo...

SNart är det sommar, då ska min lilla tjej få ha på sig fina MBM-klänningen ännu mera...

Toril dijo...

Jättesöt liten tjej i en söt klänning:)
allt gott

Toril dijo...

Jättesöt liten tjej i en söt klänning:)
allt gott

Aleisa Ribalta dijo...

Maria, du är min blommande vän. tack för besöken.
tack Toril, lika trevligt att du kommer förbi. allt gott!!

IA Nyckelpiga dijo...

Hoppas att det bara är sylusten som har paus och att det inte är nágot allvarligare.

Ibland behöver man en paus. Dá ska man ta paus. Sen kommer man tillbaka med förnyade krafter och lust.

Ta väl hand om dej, vi ses när lusten áterkommer!!

Cilipus dijo...

Hei Aleisa !!
Takk for den hyggelige mailen fra deg.
Har kikket mye på kartet over Barcelona for å bli litt kjent. Vi skal bo rett ved La Ramblas så det er jo veldig sentralt.
Men vi reiser til fredag, og er redd det ikke blir noe pga vulkan/aske-skyen.Vi får krysse fingrene, jeg skal iallefall prøve å finne butikkene du anbefalte.
Klem

MinaMirakel dijo...

Underbara bilder på en söt tjej!/Åsa

BiZen dijo...

Här kommer en hälsning till dig från mig!
Hoppas allt är bra med dig och familjen och att du får sylusten tillbaka snart. Saknar allt fint du gör!
Min energi på handarbetsfronten är också som bortblåst men den kommer nog tillbaka tid nog. Tills dess stor kram från mig!!! //BiZen

Beata dijo...

Jättefina tunikor! Hoppas att din sylust kommer tillbaka. Min börjar komma krypande, men den har varit borta länge.... Tack för uppmuntrande kommentar under min frånvaro.