martes, 1 de junio de 2010

Någonting i alla fall...



....har jag sytt och det känns bra! Även om det är mycket jag har att göra, vill jag sy och det ska jag göra. Sakta kommer jag igång igen. Vill inte känna det som ETT MÅSTE utan som ETT HOBBY, och det ska va´så!

Klänningen som vinden leker med nere, är en gammal skuld med en kund, och det har jag flera, men jag tar det utan stress och tackar för tålamodiga vänner som inte pressar mig. TACK, ni vet vilka är ni!

TACK, LINDA FÖR DIN SNÄLLA "BESTÄLLNINGEN"

15 comentarios:

Helena dijo...

Åhhh vad roligt att se något från dig!!!! Klänningen är jättefiiiin och riktigt härligt somrig...en frisk fläkt...precis som du:)

od Andulky dijo...

Jättefin!!
Sköt att du är tillbaka lite ;-). Visst ska det kännas kul och det är ju olika i perioder..
Kram
Anna

JuMel dijo...

Jättesöt och sommrig klänning! Kul att "höra" från dig. Ta det lugt och sy i din egen takt när du har tid och lust. Att sy och skapa ska vara kul och inte ett måste!Kram Mia

Beata dijo...

Vilken fin klänning! Håller med dig, det ska vara roligt att sy och inte ett måste!

SiriR dijo...

Åh, endelig noe nytt fra deg, har savnet deg her i bloggland:)

Søt kjole du har laget, håper sy lysten er tilbake for fullt!

finnkids dijo...

Jättefin klänning! Roligt att du är tillbaka och syr lite. Jag håller med de föregående skribenterna att skapa och sy skall vara roligt, inte något måste! Kram Kristina

Bobo/Rumba de kransen dijo...

Fin och somrig. Simma lugnt och sy bara när du känner för det!

alvinea dijo...

Härlig sommarklänning! Roligt att du har orkat sy något och att du vill dela med dig till oss andra!

Palven dijo...

Instämmer i tidigare skibenters kommentarer: Det ska vara roligt att sy och det är så kul att se ett livstecken ifrån dig. Du är saknad :o)

Kort og Søm dijo...

Hei :O)
Så hyggelig med et innlegg fra deg igjen, ja det skal være morro ikke er ork. Enig med de andre!

Veldig søt kjole du har sydd,
ha en fin dag!
Klem Fredrikke :O)

Aleisa Ribalta dijo...

Åh, mina vänner, vad skön att komma tillbaka och få värmen av er, tack så himla mycket för det!
Jag vill vara här! Saknar alla!

retrostuff dijo...

Härligt att ha dig på plats igen! Ursöt klänning, verkligen somrig. Ha en skön helg.

Aleisa Ribalta dijo...

Tack snälla My, saknar dig vännen!

finnkids dijo...

Hej! Kom gärna till min blogg och tävla om en solhatt eller hätta! Tävlingen går ut 18 juni! Hoppas du och din familj har det bra! Kramar i massor

Kalunji040 dijo...

Vilken söt klänning.