sábado, 18 de diciembre de 2010

En vinnare som tomten vet väggen till...

... Tjugo minuter efter har vi en vinnare av tävlingen. jag klipte smålappar och skrev lottarna, många försökte sig på spanska, men värda försökt och det var jätterolig, ni kan ju det! Allt inne på en skål och sen rörde jag och rörde, stoppade handen i, och...............
Roligaste av allt är att vinnaren behöver inte mejla adressen, för tomten vet väggen dit, Heimlaga, STORT GRATTIS till dig, du har vunnit tävlingen och får välja en valfri MBM, alltså, allt du ser här eller inte, marimekko finns, du väljer själv!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ett enorm tack till alla ni som ville bara med, och vilka fina och ärliga kommentarer, UNDERBART. Jag är glad denna gång var det inte så många för jag har överräskning till de som var med. Jag har bestämt mig för att skicka flera paketter till, men vet inte just nu hur många, men några, så kanske har jag adressen eller dykker up ett mejl denna vecka och ber om adressen, så håll utskick både på brevlådan och mejl för det kan hända!!!!!!!!!!!!

3 comentarios:

Heimlaga dijo...

ÅH, vilken tur jag har! Jag vill gärna ha en klänning till lilla G, den förra MBM hon fick börjar vara liten! Apelsin-kanelklänningen som du sydde som var för stor-hur stor är den, om den finns kvar? G behöver 92/98 ca. Eller någon annan av dina fina färgglada klänningar, vilken som helst i rätt storlek funkar!

BiZen dijo...

Grattis till vinnaren!!!!!
Jag kommer igen till nästa utlottning.
MBM gör såååå fantasktiska saker!
Kram! //BiZen

Aleisa Ribalta dijo...

Hahaha Anika, jag visste du skulle gilla just den här klänningen, vi väntar till beställaren lämna tbx och tar sin i mindre strl, fast jag tror att den andra är för stor till G. vi hörs snart!
Nej, Bizen, tomten vet väggen dit oxå, du behöver inte vänta ett helt år, du får denna gång. Kram!