lunes, 11 de abril de 2011

Inspiration award

Åh, en underbart överräskning! Inspirerar jag henne? Hon som är min oändiga källan! Jag har fått award av bästa My från retrostuff och så måste man skicka till fem inspirerande bloggar. Här kommer mina:


Milena i retrostuff, sommras i Denmark, bilden är taget av My Yttermyr.

retrostuff, för allt fint i vänskap och bloggande syglädje hon ger mig, jag har flera av hennes fina plagg här och tycker att de är världens finaste, dessutom har jag träffat henne på riktigt, kan bara säga att hon är OTROLIGT och det mest inspirerande idéspruta, som hon kallade mig. Jag är ingenting jämför med henne!
pumpalot, för att hon syr de mest lekfulla och fina kläder, unisex, och helt i barnens smak, och har två söta killar som är hur goa som helst. Jag tycker att pumpalot är finaste, och har fått ett par kjolar som jag bara dregglar här!
lillanovak, för allt började med henne, tror att hennes vad en av de första bloggar jag kikade in och blev helt kärt i, desutton planerar vi att träffas men har inte kunnat göra det. Jessica, dags att göra det!
lilofant, för alla fina tyger som hon har, duktig på att illustrera och så fina kläder hon syr, men mest för hennes stooor generös syglädje, hon är ingen girig och säljer inte dyrt, delar alltid med sig, och jag blir så stolt över att vara din nya "bloggvän".
rino, för det är hon som är min allra största idol, min michael jackson, kallar jag henne. Det finns inga vackare klänningar i vuxna strl än dina, enligt mig, och jag har en rino här som jag bara tittar och klappar och tar på mig då och då!

5 comentarios:

retrostuff dijo...

Nämen du är tossig :). Tack! Tänk så himla varmt det var den där dagen du visade mig en liten bit av Danmark. Sötaste Mili. Hittat något kul idag?

Aleisa Ribalta dijo...

Mysan, hoppas på mer värme så du kan visa mig en del av Uppsala och Stockholm, och så hittade jag mycket men plånboken var för mager, nånting ska du ändå få, puss!

carina dijo...

tack söta aleisa:-)
jag klurar ut fem favoriter imorgon. Självklart är du en, ingen blogg utstrålar så mycket livsglädje som din <3

Aleisa Ribalta dijo...

Carina, du är ju bäst med! Barnkläder retrostuff, och damkläder rino, så är det! enligt mig!

Lilla NovaK dijo...

Du är fin du! Vi måste se till att fixa en date! Kanske en tur till Stoff & Stil tillsammans när lönen kommer!! =)