martes, 5 de julio de 2011

Tack till..

så många underbara syvänner jag har byteshandlat av. Det finns nog flera som jag jag ska byta mer, men denna gång var Renata från renissyhorna.blogspot.com, som jag tackar för finaste piratklänningen. Jag vet inte hur jag har haft en sån tur, men ja, det var hon som erbjudit sig. Hon ville ha en MBM, i rosa. Och jag tål inte rosa med untantag för en bekant modell, och visa fina tyger plus marimekko, vilket jag är en stor fantast. Håller spänning efter min klänning som nu är på väg med posten.
Alltså, Dalila sprang till brevlåda, öppnade paketet, tog på sig klänning och så har hon sovit i två dagar med den på. Högsta betyg fick du Renata. Högsta betyg från Dalila men också från alla vi miljöäslkare. Hon har sagt att hon har svårt att skilja sig ifrån tyget och det förstår jag, men att när min lilla har vuxit ur, så kan klänningen komma tillbaka till henne och ärvas och återvändas av hennes lilla dotter. Och jag har sagt JA, absolut! Lång life to Eko-tanke!

 

 

























Så många bilder, jag vet! Vi kunde helt enkelt inte bestämma oss för vilken var bäst, det får Renata göra, men den bilden hon skickar puss till henne, eller den hon sover, är nog gulligaste av alla.
Måste säga att Renata är en överraskning till mig, duktig, proffsig, och så generös, framför allt är hon min nyaste men inte mindre älskat av många syvänner!

2 comentarios:

LustigLinda dijo...

Hola :-)

Que bonito y cómodo el vestidin! Pero vas a coser en tus vacaciones? Hay que relajar tb... Yo acabo de volver a León de nuestras vacaciones (3 semanas) en Suecia y la verdad es que me vino muy bien dejar la máquina de coser por un tiempo. Ahora tengo nuevas ganas e inspiración!

un besito, y que os lo paséis de maravilla!!!

Renis dijo...

Hon e underbar....