miércoles, 17 de junio de 2009

PIF, vill du vara med?

"Lo esencial es invisible a los ojos" Antoine Saint Exuperi


Jag har redan varit med i en PIF, med Strumpetössa Design fast vet inte änn vad ska bli. Spännande!!!!! Nu vill jag ge till andra. Hoppas på nån som vill vara med, lämnar en kommer på detta inlägg, så skickar jag gärna en personlig gåva till de 3 första som svarat. Presenten kommer i brevlådan inom 365 dagar.

Gör såhär:
1. Lämna en kommentar under detta inlägg. Ni tre som är först får gärna maila mig sin adress till argcub@hotmail.com. Ni får också gärna lämna lite uppgifter om hur många barn ni har och storlekar, favorit färger etc. som kan vara bra för mig att veta.
2. Var med du också! Och gör samma sak på din egen blogg!

5 comentarios:

Strumpetossa dijo...

Jag är gärna med om jag får? Så kan vi göra ett litet PIF byte. ;) Hoppas ni har det bra! Och jag ska försöka ha er överraskning klar snart!

Aleisa Ribalta dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Aleisa Ribalta dijo...

jaaaa, klart får du det!!!!!. mejla adressen, ska behöva det ändå. skulle du kunna skriva på din blog en lite anmärkning gällende om detta, jag tror det är ingen som läser min, och jag tror jag kan inte dela PIF med mig själv och med dig, eller hur? hihihi

Älskade Hjärtegryn ® dijo...

kikar förbi en sväng :)

Sagagos dijo...

Självklart kan vi byta PIF med varandra ;)