jueves, 27 de enero de 2011

Intervjú hos City

Trodde inte det var sant!. Citytidningen besökte mig och jag fick berätta lite om mina drömmar. Om min barndom, om MBM, om framtiden och annat. En av dem var att ha ett rinoklänning men den har jag på mig just nu, sa allt är möjligt om man vill!

Jag tackar så mycket Anna Anklam för en så fin intervjú, Carina för äran att ha på mig den här vackra klänningen, min vän Loreen för tips och annat, och ett jättetack till Steverlynck för allt hjälp. Sen är det alla andra som jag har inte skrivit namn men ni vet vilka är ni, utan er: INGENTING!

Ps: För att läsa online gör ni såhär: clicka på länken, http://np.netpublicator.com/netpublication/n83596785, välj sidan 10. Där är jag! Och givetvis ALLA ni!

16 comentarios:

Jenny dijo...

Oj vad roligt! Och vad fin du är i din vackra Rinoklänning!

LustigLinda dijo...

Vad roligt! Enhorabuena!

od Andulky dijo...

Stort grattis!!
Kram

maria lever dijo...

Å vad roligt för dej! Och fina bilder. Grattis!

Kort og Søm dijo...

Kjempe morro! :O)
Ha en super dag,
klem Fredrikke :O)

BiZen dijo...

GRATTIS till att ha blivit en kändis! Du är så söt på bilderna!
Kan tyvärr inte läsa inlägget, men det ser finfint ut.
Kram och lycka till! //BiZen

Maria dijo...

Kul! Jag ska läsa artikeln.

Hoppas också att vi ska träffas hjärta mot hjärta (känns finare än öga mot öga)
Kramar från Maria

TRI o MAR dijo...

Grattis Aleisa! Så kul med lite uppmärksamhet i tidningen!!

Heimlaga dijo...

Grattis till publiciteten!

Strömming dijo...

Så kul! Vilket fint reportage! Lycka till med allt!

rino dijo...

Grattis igen till en fin intervju och stort tack för bilderna av dig i klänningen!

Lilla Anka dijo...

Vad mycket roligt det händer för dig nu! Kram, Annica!

finnkids dijo...

Vad roligt! Vilken fin intervju med dig och så snygg du är i din Rino-klänning! Jag vill också ha en Rino-klänning (om jag blir smal)...

kmfamily.es dijo...

De aquí a la fama y a al Vanity Fair!

Kiiromi dijo...

Åh vad skoj! Grattis, det är du väl värd.

/Mia :)

Aleisa Ribalta dijo...

Tack snälla ni!