viernes, 11 de septiembre de 2009

Paket från Norge. Kulaste Bukser från CILIPUS

På min brevlåda låg igår en härlig paket från Norge, snälla Cecilie från Cilipus hade skickat oss kulaste bukser, hennes egna designade byxor, som jag har älskat från första ögonkast. Vi fick två likadana, lilla syster vill inte idag prova dem, men stora syster tog de direkt och ska ha de på sig hela dag. Vi ska till stan och ha en helg promenad genom.

Enligt mig, det finns inte finare och kulare byxor till tjejer eller pojkar, så söta, äkta unisex, så retro man kan vara!!!. Hon har så många beställningar och de säljes på butik, det är inte alls konstig, byxorna är superfina och i verkligheten, när man ser dem, man kan inte låt det vara, man måste bara säga direkt: jag vill oxå ha såna!

Tusan tusan tack, snälla Cecilie, CILIPUS BUKSER är BÄSTA!!!!!!!!






4 comentarios:

LustigLinda dijo...

verkligen jättefina! ser väldigt bekväma ut för barnen.

Cilipus dijo...

Så bra dere er fornøyde:) Kult at mine bukser går rundt i Sverige nå. Har ikke fått svart på mailen din ennå, skal jobbe hele helgen på neonatal:)Ha en trevlig helg og kos dere.

Beata dijo...

Ja, de var fina!

JuMel dijo...

Hejsan! Ville bara säga att tygerna jag vann kom igår. Verkligen härliga färger, ännu härligare i verkligheten än på bild. Återstår att se vad som ska sys.../Mia