lunes, 18 de enero de 2010

Posten har börjat strula

Snälla Bizen, en talängful och mångfaseterat bloggare, har länge sedan skickat en underbar tunika till mig. Åh, vad jag älskade den!. Sen fick jag ett par vantar med uglor på, så himla fina! Men allt var inte det! I sista paket jag fick av henne hamnade en efterlängtad john blund och två fina tybitar till. en med blommor och en med djur, hon har ju koll på min smak!

Tack så mycket snälla vän. Du vet hur glad jag blev och hur upskattat är dina presenter och vänskap. Men jag ville ge nåt tillbaka. Hennes barnbarn fyllde nyss två år, och jag sydde en klänning åt henne. Posten har börjat strula, tyvärr! En helt vecka har gått och ingen paket har landat, då får jag helt enkel sy en till, sucks! Det gör jag garna för henne, men jag undrar om det är någon som läser bloggen på posten och visste allt. Jag hade så hemlis jag kunde.


OBS: Den här var ingen byte, det här var bara GLÄDJEN ATT GE OCH FÅ!

3 comentarios:

JuMel dijo...

Trist när saker och ting kommer bort med posten, hoppas att brevet kommer tillrätta! Jättesöt klänning!

Mia dijo...

Jättesöt klänning och vantarna ser så sköna ut.
Ni kanske skall kolla posten mitt brev från Prettoflamingo försvann också och ni bor väl båda två där nere.
Hoppas att det kommer fram

LustigLinda dijo...

Synd med paketet som försvunnit. Fina skjortor förresten, du börjar ju få riktigt bra kläm på de nu!