domingo, 4 de julio de 2010

Äpplena är så fina!

Jag åkte till Denmark och kom tillbaka med massa tyg, vilket jag inte behöver. Här är ingen som vill ha mina klänningar, tjejerna vägrar det!. På tygskåper är fullt men.... Jag ville ha äpplen och det älskar jag! KLänningen ska va´ såååå kort som 60-tals känsla, och saknar kragen för det är inte bestämd men... jag är helt kär i den, vill ha den till mig själv, hihihi.

Här listas mina underbara inspirations källor:

Tack snälla ni, det finns kanske mera, ni får säga till. Imorgon får jag jaga en av mina tjejer och se om jag kan pröva, justera och övertyga att ha den på sig.

13 comentarios:

TRI o MAR dijo...

Så otroligt fin!! Kan inte förstå att dina tjejer inte vill ha det!

Heimlaga dijo...

Du borde ju börja sy till dig själv också!

KIND BY NATURE dijo...

Adorable, really love the dresses...and the princesses:-)

Anki dijo...

Wow vad läcker! Du får börja sy till dig själv istället :-)

BiZen dijo...

Såååå fantastiskt fin!!!!
Självklart ska du sy till dig själv också. Det här underbara tyget skulle passad dig perfekt.
Kram vännen! //BiZen

SiriR dijo...

Åh Aleisa, denne likte jeg! Eplestoffet var superfint:)
Så synd at ikke jentene dine vil ha på seg de fine kjolene du lager.

JuMel dijo...

Underbar! Vilka härliga tyger! Ja, sy till dig själv, gör det!

rino dijo...

vad fin den blev. Sy dit kragen tycker jag, den passar!

Tack för att du nämner mig som inspiration:-)

Mia dijo...

Den är jättesöt ibland är det så de vill helt enkelt inte prova.

Det är nog dags för dig att börja sy åt dig själv.

Ha det bra i solskenet.
Kram Mia

grønn dijo...

Hei, og takk for hyggelig kommentar på bloggen.
Så masse fine klær du lager!
Denne kjolen var så fin...skjønner godt at du kunne tenke deg den selv :-)
Jeg kommer innom igjen snart :-)

retrostuff dijo...

Mmm... mums! Verkligen ett fantastiskt härligt tyg. Jag förstår om du, trots fulla skåp, inte kunde låta bli att köpa det. Som fler har sagt, du får helt enkelt börja sy till dig själv!

Anónimo dijo...

jajajaja, Mysan, har du sett min docka backifrån, liknar så mycket dina, samma mamma och samma pappa= samma rumpa!
Tack alla för uppmuntring, idag har jag faktiskt tänkt mig att sy åt mig själv! Det är bara jag som gillar vad jag gör, så det är inte så dumt! KRAM!/ aleisa

od Andulky dijo...

UNDERBAR!!!!
Lillbebben ska komma i slutet på oktober :-).
Kram