miércoles, 27 de octubre de 2010

Cherry on top....

Av vem jag har fått den här awarden, det är det som är en riktig ära, så tack retrostuff, jag är inte mer än hedrat av det!



Ok, tre saker som ligger mig varm i hjärtat:


1- Familjen och vänner, först än allt, mina två små söta trollar.

2- Litteraturen är min största passion, att läsa, skriva, veta allt om författarna och berätta för vännerna. kan vara riktigt chatig, ja vet!


3- Havet, och allt som kommer därifrån, kanske för jag är född väldigt nära det.


Favvofoto, många har jag, ska kika in, och visa vad som helst:


Ja, det måste vara detta! jag och min lilla syster i sommras, i Spanien, nästan 40 år tillsammans!

Skickar vidare till de mest inspirerande bloggarna för mig men jag tycker alla är superduktiga, och vill inte någon tar det illa:

retrostuff, Bizen, rino, mynta, miiaoo, Tack för inspirationen!

5 comentarios:

Miiaoo dijo...

Å tack snälla!! Jag blir så himla glad!! =o) Det betyder massor att få en utmärkelse av en sy-vän!! Ska blogga om den snart.
Tack igen gulliga du!! Å vilket fint foto förresten!!

Mia dijo...

Grattis till awarden och vilken härlig bild du valt. Det är när man är vuxen man uppskattar och är så otroligt tacksam över att man har syskon.
Men så underbat söt klänningen du visade innan så fint med den stora blomman.

Kram Mia

mynta dijo...

Tusen tack, awarden värmer i kylan!:) Du ska veta att du är en av mina största inspirationskällor!

Jättekul att få se en bild på dig också!

rino dijo...

Tack snälla aleisa!
Jag visste inte om att du älskade böcker. Du får börja döpa dina plagg efter författare/karaktärer i böcker du gillar;-)

finnkids dijo...

Grattis till din award och vad fint foto på dig och din syster! Du får en till av mig, du är min "bloggcoach" och dina härliga kommentarer på något man sytt kan lyfta en hel dag! Ha en trevlig kväll och natt! :-)