viernes, 18 de marzo de 2011

Medlem av min fans club

...måste hon vara! Lilla Alexandra fick en klänning när hon  inte ens var ett år gammal. När hon fyllde år fick hon två klänningar. Några mera har hon fått och hon verka gilla. Mer än mina egna flickor, iaf, så kusinnen Nana (som jag kallar henne) är en av mina fans. Har fått lite livebilder av sötisen och visar på bloggen. Tack mamma K för dem.

Så mina sista stuvar av pippityget, ska bli en klänning till henne, och när fiskartyget från lilofant hade kommit, ska Nana få vad hon önskar sig. Hon är så kär i Pippi med!

6 comentarios:

Kort og Søm dijo...

Kjempe fine!
God lørdag,
klem Fredrikke :O)

Freezer dijo...

Jag blir så glad av dina kläder. Färgsprakande, funktionella och vackra! Syr du till dig själv också?

Ha en trevlig dag!

LustigLinda dijo...

vilken gossing!

Aleisa Ribalta dijo...

Freezer, nej jag är en fegis, men vill gärna göra det!

Freezer dijo...

Tack för dina snälla ord! De värmer ska du veta.

Boken köpte jag på amazon.fr

Fangoria dijo...

Åh vilken söt tjej i många söta klänningar!!!!