lunes, 14 de marzo de 2011

Tygkasse a la Made by mama

Roligt att göra något helt annorlunda, en tygkasse och en liten neceser så att man stoppar den på fikan och handlar a la Made by mama. Jag sydde linnegardiner till verkstaden och resterna ville jag inte slänga. Babuskatyget är från Japan, köpte förra vecka av en tjej som har en supersöt butik med en namn likande min, http://www.mama-sy.com/, och hon är världens trevligaste och har världens sötaste tyger från hennes land. Hela mitt hjärta med Japan just nu! Tack snälla Rui för denna gång, jag återkommer mer än gärna!

6 comentarios:

Lilla Anka dijo...

Åååå, snygg shopping-kasse! Nej, visst, jag har ju shop-stopp! Höll på att glömma det igen. Får sy mig en egen kasse! Jag har "lite" tyg som jag kan använda!

katta dijo...

Ojojoj, det var supersnyggt! Så mycket du har på gång, ny praktik, kanske nytt namn och alltid nya vackra sydda ting. Du är inspirationskälla:)

Aleisa Ribalta dijo...

Haha, Annica, du har tänkt dig att fasta!
Katta, rara du, du syr så fina grejer, du inspirerar mig så mycker mer!

Kort og Søm dijo...

Kjempe fin Aleisa!
God tirsdag,
klem Fredrikke

LustigLinda dijo...

Tygkassarna är 150% bättre är de i plast, myyycket miljövänligare OCH finare! Smart med en liten matchande börs oxå. Hur går det med namnet?

LustigLinda dijo...

Te mandé un email :-) Y puse un enlace a tu blog en mi ultima entrada. Es que queria hacer una singoalla pero nada...ya verás...