domingo, 20 de marzo de 2011

Ska vi bytas?

...säger Pippi till piraterna. Så sågt vi till varandra och detta är ett superbyte, och jag har byt massor, men många! Jag sydde till Agnetas dotter (den härliga eldsjälen bakom lilofantdesign), en pippiklänning som tjejen uppskattade, och jag fick ett paket med tre karameller:

1- Söta paraplyflygare finns i gul och grön, designat av Johanna Alhard bara för lilofant och tror att de är på rea hos henne (140 kr, dock jag är inte helt säkert). UNDERBARA!
2- Svarta babuskor, som ni vet att jag är helt fixerat i, de finns i svart och vit backgrund, SÖTA!
3- Harajuku dockor, japansk förälskad är jag, gud så söta med!

Jag har inte så många stretchtyger, orsaken är att jag har inte råd för att köpa dem, så Agneta, TACK är ett ord som inte säger precis vad jag vill säga, men det finns inga ord mer för att tacka dig! DU är så generös!

5 comentarios:

Lilofant Design dijo...

Tack själv!! Är så glad att du är nöjd! Och min dotter är nöjd! Haft klänningen på sig idag igen!!

Aleisa Ribalta dijo...

Kul att hon gillade! jag känner mig som ett barn med nya leksaker, fast det är nya tyger! Älskar!

BiZen dijo...

HEJ!
Det var ett fantastiskt byte, vilka karameller till tyger.
Man blir såååå glad åt sånt men det brukar vara svårt att sätta saxen i dom fina tygerna. Man vill bara ha kvar , titta på och känna hur fina dom är.
Ska bli kul att se vad det blir...
Kramar om! //BiZen

Aleisa Ribalta dijo...

hihi, Bizen, de här ska jag klippa i snart, jag vill!

Lilla Anka dijo...

Hej! Du är inte så dålig på att pussla du heller! Så söt och glad klänning i härliga färgkombinationer.
Tack för Dunderklumpen! Ja, du ser, det räcker till mycket om man bara vill och är lite klurig!
Kram!