miércoles, 1 de junio de 2011

Middsommartävling

Jag har lust att göra detta, så varför inte? En Flora tunika i valfri tyg och storlek lottas ut. Vad ska man göra? Skriv här en kommentär och berätta vad du vill ha, är det en pojke du har går det att fixa en blommig skjorta utan problem, så middsommar är räddat!!! Jag kräver inte det men om ni bloggar om det eller länkar, eller facebokar om Made by mama, tackar jag för. Har du ingen möjligheter till media funkar det utmärk med "mun till mun", gammaldags bästa spridsmetoden, hihihi. Nu slår vi tävlingen, och slutar precis innan middsommaren så någon gång den 19 juni borde vi ha en vinnare, eller två, varför inte?

43 comentarios:

Unknown dijo...

Jag hoppas på att vinna en klänning i storlek 104, gärna i turkost!

By Paue Paulina dijo...

Jag vinner mer än gärna en klänning till min dotter.....

Tjohalia dijo...

Jag skulle gärna vilja vinna en skjorta till min son! :-)

Anónimo dijo...

Åh, va spännande! En skjorta, till nån av mina killar,skulle sitta fint! :)
Kicki_04_07@hotmail.com

Kottekott dijo...

Oh jag tävlar gärna om en klänning i st 98! Sprider din sida på FB också 1 KRAM

JuMel dijo...

Klart jag vill vara med och jag önskar så klart en skjorta till sonen i storlek 104!

FridoLi dijo...

Åh vilken underbar tävling! Klart jag vill vara med!!
Vinner helst något till min äldsta flicka i storlek 110! :-)

Anónimo dijo...

Hmmm, intressant! Jag kan inte ett ord spanska så vi får se om jag lyckas med detta :)
Min lilla Ella, 13 månader gammal trollunge! Hon skulle Skulle passa perfekt i en fin tunika så jag vill gärna vara med i din tävling. Hon passar väldigt bra i brunt, så nåt brunt men ändå sommrigt strl 80/86 då om jag skulle ha turen på min sida. Ha en bra dag! // Jonna
radegard@hotmail.com

maria lever dijo...

Såklart man måste vara med i din tävling! Om man kan önska en tunika i stl 128? Jag länkar förstås.
Ha en underbar helg bästa Aleisa!

Kaja dijo...

Klart man är med och tävlar! Dottern hävdar att hon har för LITE klänningar i sin garderob... Har aldrig hört på maken!

vitsippan dijo...

Jag vill självklart vara med och tävla! Länkar till dig via Facebook. Helst vill jag vinna en klänning i strl. 92 till min lilla prinsessa. Gärna i lila färger. Babushkaklänningen var ju underbar!

Mvh Linda vitsippan@hotmail.com

Lisa Wallenstein dijo...

Oh vore ju kul att vinna detta till en av mina tjejer =) Hoppas på tur fast det var lite svårt att kommentera när allt står på spanska eller vad det är? =)

Lisa Wallenstein dijo...

Oh vore ju kul att vinna detta till en av mina tjejer =) Hoppas på tur fast det var lite svårt att kommentera när allt står på spanska eller vad det är? =)

Renis dijo...

Lika "feg" som du är på att sy i mjuka tyger är jag på att sy i vävda! En klänning till min guldklimp från dig hade varit kanonfint.

Anónimo dijo...

Skulle så gärna vilja vinna en av dina skapelser till min lilla grabb :)

Anónimo dijo...

Förstår inte språket men ser att det blev anonym :)
Åsa Gistedt

Misemor dijo...

Heisann. Tittet innom deg via jippiyes syblogg og fant denne konkurransen. Så heldig jeg hadde vært om jeg hadde vunnet en slik tunika til mitt barnebarn. En rød i str 98 hadde vært fantastisk!
Klem =)

SiriR dijo...

Åh jippi! Jeg vil gjerne vinneen kjole til en av jentene mine:)

retrostuff dijo...

Jag är inte med i utlottningen (fast det skulle ju inte vara så tokigt med en MBM i vuxenstorlek;)) jag sprider bara MBM vidare! Skön helg vännen!

Fangoria dijo...

Åh jag vill jag vill jag vill vinna!!!!
Jag har tipsat om din fina tävling:
http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2011/06/tunikaskjorta-hos-made-by-mama.html

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG dijo...

Jag är inte med men har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/june/tunika-196.html

Anónimo dijo...

Jag skulle vilja ha en tunika i 110. :)

Mischa (mischis@hotmail.se)

finnkids dijo...

Såklart är jag också med och vill ha ännu en tunika/klänning! :-) Om jag vinner väljer jag storlek senare! Tipsar på min blogg!

leopardia dijo...

En sån där tunika skulle man ju vilja ha själv, i sin egen storlek :) men annars vinner jag gärna en åt en liten tjej jag känner. Hon är på ett halvår + lite till...

Heimlaga dijo...

Jag har ju haft turen förr, så naturligtvis tar jag chansen igen!

Gratishav dijo...

Jag skulle välja en klänning till min dotter,gärna grön färg,för att hon älskar det.
har gillat dig på fb med namn Lili Ying,och tipsat tävling på min fb logg.

kram
Lili

Garbo dijo...

Jag vill jättegärna vinna en klänning till en halvårsgammal tjej.. Kram Ewa

KRUMELEJ dijo...

Åh, jag är jättegärna med och tävlar. Det vore helt underbart med en midsommarklänning till Ella. Hon drar storlek 116. Ha en underbar helg!

Biverton dijo...

Jag vill gärna vinna något fint till min kille, stl 110, som älskar blommigt. Håller tummarna...

Singh dijo...

Jättefint pris du delar ut... JAg är med och tävlar om en skjorta till någon av mina killar, stl 104 eller 116.

carina dijo...

En verklig midsommarfin tunika!
Men jag får hoppas på en skjorta till min stora lillgrabb istället :-)

Spacegirl dijo...

Jag är gärna med :-)
Har jag turen att vinna skulle jag gärna vilja ha en tunika till en liten tjej i strl 86
Har länkat i min blogg
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/june/19-juni-vinn-tunika.html

Spacegirl_@spray.se

LustigLinda dijo...

Ja, jag vill vara med såklart! en tunika i storlek 92/98 skulle bli underbart fin på Lilla N. Länkar på bloggen :-)

Anónimo dijo...

Åh, en skjorta vore underbart, min lillkille skulle bli jätteglad! Jag har även länkat i bloggens högerkolumn!

Anónimo dijo...

Jag vill vara med i tävlingen! :) En färglad tunika i stl 86/92 till min dotter vill jag vinna.
Sarah V

Fröken svår dijo...

Jag bara älskar kläder med retrostuk så självklart vill jag vara med och tävla om denna underbara klänning!Jag har delat på fb och tipsat på min blogg;
http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/06/made-by-mamma-en-midsommartavling-dar.html
rockbarnettavlar@hotmail.com

Sandra - mamma till Molly dijo...

Hej, jag är gärna med och tävlar om en! :)

Skulle vilja ha en grön till min dotter i storlek 86 :D

Har bloggat här:
http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/june/tunika-196.html

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Lillan dijo...

vill gärna vinna till min dotter. stl 74

har länkat här i bloggen: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/june/tunika.html

mail: litenmentuff@live.com

hoppas hoppas!

Marie dijo...

Så fina!
Jag älskar dessa klänningarna!
Jag skulle vilja vinna en klänning i storlek 80 till min dotter.
Jag älskar färgerna brunt och rosa ihop : )
Jag ska sladdra massor om tävlingen : )

/ Marie Andersson
marie_andersson69@hotmail.com

Roberto dijo...

En tunika i det här Pippityget: http://1.bp.blogspot.com/_wbCwkKYkrHE/TT811h_2gcI/AAAAAAAACBY/6T3MhXGq8SI/s1600/playa.png skulle vara en fin första klänning till min dotter som föddes igårnatt. Om vi vinner kommer mamman som fortfarande är kvar på sjukhuset med dottern, och därför bad mig skriva här åt henne, bli jätteglad!

Roberto

Systrarna M och jag dijo...

Hejsan! Jag vill gärna vinna en skjorta till min pojke som jämt är avundsjuk på sin systers klänningar. Då skulle han oxå kunna ha nåt fint på midsommar...
Malin

Anónimo dijo...

Åh så fin! Jag tävlar gärna om en tunika till äldsta dottern, stl 92. Färg spelar ingen roll!

Anónimo dijo...

Jag vill gärna vara med och tävla om en tunika i storlek 92 till min dotter!
Jag älskar pastellfärger, gärna i rosa och grönt, annars gillar jag kombinationerna rosa/brunt och rosa/grått.

Mvh Malin, malin.svensson-stoltz@hotmail.com