domingo, 29 de mayo de 2011

Award x 2

Söta JUMEL och lika söta Lilla Anka, har gett mig den här award förra veckan, så jag får välja 10 bloggar, hihihi, sånt gillar jag. Tack snälla ni, för det fina vänskapet!. Måste först göra vad awarden kräver: och det är att berätta 8 saker om mig:

1- Älskar havet
2- Äter gärna fisk
3- Är snart 40 år
4- Skriver och läser dikter
5- Har inte råd till tyg men...
6- Köper tyg som en galning
7- Skulle älska att åka till Kuba (finns en anledning)
8- Min mamma kommer snart!!!!

Tio bloggar! Jag som trodde det var bättre så! Det var många, men jag har mera bloggvänner än det. Lika bra att hoppa över, alla som läser min blogg få den! Ni är så underbara allihopa!

3 comentarios:

maria lever dijo...

Världens Bästa Aleisa! Ha inte dåligt samvete. Jag ville ge dej tygerna och jag skulle göra det igen. jag gjorde det inte för att få något tillbaka utan för att jag vet att du kan göra så vackra saker av dem! Skicka mej inget, bara fortsätt sy - för det gör du så bra!!

BiZen dijo...

Kul att du tittade in till mig igen!
Vad är det för garner?
Vad vill du ha för portot?
Visst är jag intresserad.
Puss och Kram Vännen! //BiZen

Aleisa Ribalta dijo...

Söta ni! Maria, klart ni ska få, jag vet att det var inget byte, men jag vill! Bizen jag mejlar!