jueves, 19 de mayo de 2011

Tack Pumpalot!

För de jättefina kjolar av klövertyget vi fick av dig i utbyte. Jag sydde skjortor till grabbarna och Johanna sydde två kjolar åt mina tjejer. Vi är så kär i kjolarna och alla de fina pumpalots lekfulla kläder, som andas unisex. Jag som vet hur Johannah tänker vet att hon alltid stolt visar att hon är helt emot det med inriktade kläder till barn, men denna gång sydde hon på spetsar, hihihi, ibland är man svag, och sockersöt! Så tack ännu en gång, låna alla bilder, det får du gärna göra!


Jag tror jag vinner priset av världens bästa bytebloggerska, 
YES, i love PUMPALOT!

2 comentarios:

LustigLinda dijo...

Underbart söt! Vi får maila om byte förresten, men det måste vänta till juli. Jag har en massa :-) väskbeställningar nu som måste fixas och sen åker vi på semester till kära Sverige nästan heeeela juni!!!

kramis

Aleisa Ribalta dijo...

hej Linda, vi åker till Spanien oxå snart, så vårt byte skuttas efter sommaren, men glömmer inte varandra.