viernes, 13 de mayo de 2011

Min lilla samling

Åh, vad jag är stolt! Av alla dessa har jag handlat och bytt med mig fina grejer. Jag kommer säkert att hitta mera, för jag har sparat varenda lapp, brev eller etikett jag har fått av er: duktiga, trevliga, och otroliga sybloggvänner mina, som med kärlek och omsorg har knappat ihop grejer och skapat för andra (med mycket lust och oftast mindre pengar).


Oj, jag hittat fyra till. Favvo designer och snällaste vän Carina, nu är du här! Annica, Monica, SuperFredde, ni med! Faktiskt roligt att jag har så många, men vet att jag har inte hittat alla. Tack för vänskap och annat fint, och för att ni gör detta en "ikke-ensam-hobby".
Mina flickor har mycket handgjort, av mig, av er, av det jag tycker är fint och välarbetat i små söta butiker jag hittar runt om världen, och det kommer jag fortsätta göra! Aproppa en diskussion i någon annan forum, ville jag att ni skulle veta: jag konkurrerar med ingen, jag tycker det finns plats för alla, och att dela med sig gör oss rikare med många fördelar, och jag pratar inte om pengar. Ibland har man det och är ändå fattigaste av alla!

8 comentarios:

retrostuff dijo...

Jag håller med dig vännen, delad glädje är dubbel glädje. Utan prestige i saker och ting blir livet så mycket roligare. Ja, om inte någon uppenbarligen snor saker rakt av förstås. Skön helg!

Aleisa Ribalta dijo...

ja, då är det en annan femma, du vet, mejl ska skrivas, kram, love u!

Heimlaga dijo...

Imponerande samling!

Aleisa Ribalta dijo...

hihi, Heimlaga, du är med!

Jenny dijo...

Aleisa, du är tamejkatten helt underbar. (Den där diskussionen har jag helt missat, tur för mig!)

Aleisa Ribalta dijo...

hihi, jag har i samlingen emilitens underbara blöjor, och du som min vän, missat? bara bra!

carina dijo...

snyggt! Jag samlade också ihop mina kort förra helgen och håller med dig fullständigt, jag blir glad av att se dem!
Ha en bra helg Aleisa

Aleisa Ribalta dijo...

Oj, glömde min fina etikett från Rino, kamera behövs!