martes, 3 de noviembre de 2009

Ett stort tack!!!!!!

jag är så glad!!!!, min brevlåda har varit produktiv denna vecka, och alla fina saker jag har fått måste jag visa, och tacka, silken tur man har !!!!

Kommit från Sagagos en PIF, smycke med texten: "älskade barn", och jag älskar den, tack snälla du Lisett, den är helt underbart!!

Och från en av de unik och beundrat designer: KINOKO, en jacka som man bli kär i direkt, tack snälla Mia, jag tycker att du är så duktig och dina kläder är jättefina. I min del av byte har hon önskat sig en tunika till hennes dotter och det håller jag på, ska snart bli klart.

Och titta, vad fina!!!! två söta barbapappa förkläder som är populäraste här, mina tjejer älskar dem, och jag med. De kom från bloggaren bakom Whykeeptoneproject, en musiklärare som gör massor olika fina grejer, hon kan nästan allt, virka, sticka, sy och multi-pyssla, och alla saker lika fina. Tack snälla Emilia för en underbar byte. Av mig kommer hon att få en elefantsjkorta till sin lillkille och en mössa till tjejen, det kommer rätt så snart. Allt är på väg.

Och sist men inte minst, silka underbara velour brallor, älskar dem, Madebymammamia har skickat dem, så himla söta och proffsifa, med strl etiketter från Bibbis. De passade ju perfekt, och lillan har haft de på sig tills....... bajs kommit, hehe, och nu måste de tvättas. Hann inte med bilden men det kommer senare. Tack snälla Maria, vi är helt nöjda! Hon har kanske redan fått elefanttunikan, för det har jag skickat iväg, hoppas de gillar den.

Jag sjunger som Tommy i Pippis filmen: Vad jag är lycklig, vad jag lycklig...... ,hehe

9 comentarios:

JuMel dijo...

Så klart att du är nöjd och glad så fina byten som du gjort!:) Ha det bäst!

Cilipus dijo...

Kjempefine ting, forstår at du er fornøyd.
Og vi får håpe overlocken kommer med tomten:)

Mia dijo...

Kul med så många byten jag vill också byta med fler och få fina saker.

Tråkigt med bajset men det är tur att de går att tvätta.Hi hi

Maria dijo...

Hej Aleisa!
Vad kul att du gillade byxorna och att de passade. Velour är bara sååååå skönt;) Jag tackar dig för den otroligt fina tunikan! SUPERFIN. Hoppas som sagt på fler byten framöver.Ha det gott////

LustigLinda dijo...

oj oj oj vad mycket fina grejer! Fattar att du är lycklig!

LillaBarn dijo...

Vilka fina byten... Jag ska skicka över lite pengar till min moster så jag kan beställa lite tyger från JNY och Jofotex. Det blir så himla dyrt bara, tyger är inte gratis direkt... Tycker jag har massa (ja, kanske inte en massa, men ganska mycket för min del) med pengar, men så blir det bara några ynka meter.... Jaja, iallafall!!! Mormor sade att det hade kommit ett paket addresserat till mig, mycket spännande... De skickar hit så fort de kommer iväg ut själva. Jag har ritat av mönstret och skickar på Fredag. Går det bra att jag scannar och skickar beskrivningen via email? Maken får göra det på jobbet i sådana fall, så blir det lite mindre i porto härifrån också (och så får det plats med en till liten pryl i paketet istället!) Oj, vad långt det blev...

Anónimo dijo...

Hej! Vilka fina saker du fått. Visst är det roligt att få paket hem i brevlådan, man känner sig som ett barn och bara sliter upp det direkt! /petra.h

od Andulky dijo...

Oj så mycket fint! Den jackan ser verkligen underbar ut!!
Hoppas ni mår bra!
Kram

alvinea dijo...

Vad fina saker du har fått! Härligt att få post ibland! Själv får jag bara räkningar. :-( Jag har INTE glömt bort att vi ska göra ett byte, hoppas kunna ta tag i det nästa vecka. Vi får höras av och diskutera storlekar och så.