miércoles, 10 de febrero de 2010

Första plagg till vuxen


Åh, titta så fin den är! Tunikan som blev alldeles för stor hittade tills sist ägare. Och jag måste säga att jag är jätteglad att det var Anna från Odandulky, hon är en snäll och duktig syvänn. Varsågod Anna, vad stolt jag är för detta! Och tack lilla Louise för att du gillade klänningen som jag sydde alldeles för snabb och sömnig, för jag ville skicka nåt till mamman och nåt till dottern.
Jag tror att jag är inte rädd länge för att sy vuxna kläder, så snart blev det tävling på bloggen, och då ska ni får välja tunika till er själva eller till tjejerna. Snart ska besökräknare nå 10 000, då ska bli dags för det, vad spännande!

9 comentarios:

Mia dijo...

Kul att den hittade en ny ägare tillslut.
Ser fram emot en tävling
Ha en bra dag
Kram Mia

JuMel dijo...

Kul att tunikan passade Anna, jag hade som sagt gärna behållit den själv om den inte hade varit aningen för liten för mig! Men räkna med mig i din kommande tävling, det skulle vara så kul att vinna nått liknande! Inte för att jag tror att jag kan ha sån tur att jag vinner hos dig igen:)

od Andulky dijo...

Den är verkligen superfin! Tack igen!!
Kram

MarJo dijo...

Vad fin den är!

SiriR dijo...

Så gøy at den passet til Anna, hun ble jo så fin i den:)

Ha en god dag!

rino dijo...

ja det var skönt med lite sol men nu är jag hemma igen
Ser fram emot din tävling, den där tunikan skulle jag bära med stolthet:-)

Aleisa Ribalta dijo...

vad säger du? carina(rino), nu har tappat verkligheten uppfattning, skulle du det? du är min michael jackson, det vet du!

Re-dizain dijo...

Grymt snygg tunika!
Ang. mina tyger; det bästa med dom är att jag vet att om jag inte har användning för dom så finns det massa med andra duktiga tjejer som står på kö för att köpa dessa:)
Har du sytt något av ditt dundertyg? annars kan du sälja det vidare, jag lovar det priset du gett är inte överpris, dom slutar alltid däromkring..

Aleisa Ribalta dijo...

ja, visst sydde jag två fina skjortor, redizain. tack för det!