martes, 9 de febrero de 2010

Två söta systrar som har fått vänta....


....alldeles för mycket. De två klänningar ska till Goteborg imorgon. Jag vet inte varför dröjde så mycket, en kombination av olika faktorer. Strumpetössa Design var en av de första blogg jag besökte, jag blev så förtjus av Johannas självdesignade färglada kläder. Den här är min PIF till de två söta systrarna, känns rätt så bra att ge de borta. Hoppas det uppskattar, för lätt var det inte. Det är så när man vet hur duktig är mottagaren, men jag har till sist vågat, hur modig som helst!!!!

12 comentarios:

Kort og Søm dijo...

God morgen!! :o)
Det var fine kjoler, i dag skal jeg sette saksen i det fine stoffet jeg fikk av deg!
Ha en fin dag,
klem Fredrikke :o)

Anónimo dijo...

De var riktigt söta och coola på en och samma gång. /petra.h

Palven dijo...

Riktigt våriga och läckra!

LustigLinda dijo...

åh vad fint med hjärtan!

SiriR dijo...

De kan jo ikke annet enn å bli glade for disse herlige Aleisa kjolene, så fargerike og fine:)

LillaBarn dijo...

De är verkligen ditt signaturmärke, dessa klänningarna. Jättefina! Och Emiltyg... Jag vet att jag inte ska säga "men det behöver du inte", men det måste jag ju säga iallafall... Fast vi kan ju göra ett litet byte istället, så du inte går helt lottlös!
Nu ska jag lägga mig, här blir det inget sytt. Jade har asthma och massa utslag på armarna, och Max är förkyld och allmänt mammig. Och sömn blir det ju lite si och så med....

aleisa dijo...

Linda, hjärtans tyg är från Ikea, jag hoppas de har det i Spanien för iblamd har de mer variation i Sverige.
LIllaBarn, det låter bra på det sätt du vill! Sömnen ja, snacka inte om trötta mammor med mig!

Mia dijo...

Det kommer säkert att bli glada över de fina klänningarna.
Du behöver inte vara nervös när du syr åt någon annan du är jätteduktig på att sy, jag sett dina verk. Fortfarnade glad över klänningen från dig. Har fått mycket beröm för den.

Kram Mia

od Andulky dijo...

Så underbara!
Och TUSEN TUSEN TACK!!! Fick klänningarna idag och de passade toppenbra! Ska blogga om dem ikväll!
Tack igen!!!

Monica Therese dijo...

Så skjønne kjoler!!

JuMel dijo...

Snygga bägge två men min favorit blir den med hjärtan!

KRUMELEJ dijo...

Så underbart söta.